.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری نماینده سابق مجلس به جرم جاسوسی

نماینده اصلا‌ح‌طلب مجلس ششم، به جرم جاسوسی برای یکی از کشورهای اروپایی دستگیر شد.

به گزارش شبکه ایران، ع. ن نماینده مجلس ششم، از بیستم بهمن‌ماه به جرم جاسوسی برای یکی از کشورهای اروپایی، توسط پلیس امنیت دستگیر شده است.

وی که در بند 209 زندان اوین به سر می‌برد به جرم جاسوسی برای یک کشور اروپایی بازداشت شده است. تاکنون از میزان و نوع جاسوسی این نماینده اصلاح طلب که سردبیر یک هفته‌نامه توقیف شده نیز بوده است، اخباری منتشر نشده اما گزارش‌ها حاکی از آن است که همکاری‌های وی با این کشور اروپایی امنیتی بوده است.

گفتنی است که نشریه این نماینده مجلس ششم نیز سال گذشته به اتهامات تبلیغ علیه نظام، نشر مطالبی که به اساس نظام لطمه وارد می کند، افترا، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، درج مطالب خلاف واقع و توهین به دستگاه قضایی و دادگاه ویژه روحانیت، توقیف شد اما اصرار سردبیر آن، بر استمرار رویه سابق نشریه، موجب شد تا دادگاه با توجه به اصرار متهم نسبت به ارتکاب بزه نشر اکاذیب و همچنین از باب تتمیم مجازات، حکم به لغو پروانه نشریه نیز صادر کند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم در اولین نطق خود در حمایت از مطبوعات دولت اصلاحات، قوه‌قضائیه را تمامیت خواه، سرکوب‌گر و مخالف اندیشه و آزادی خوانده بود.

در چند سال‌ اخیر موضوع همکاری برخی چهره‏های سیاسی با دشمنان جمهوری اسلامی، حساسیت برانگیز بوده است چندی پیش نیز "رامین‌جهانبگلو" و "علی‌اشتری"جاسوس امریکا و اسرائیل در کشور دستگیر شد.

گفته می‌شود که رژیم صهیونیستی با همکاری انگلیس جاسوسان مجربی را به ایران فرستاده و سعی دارد که با جذب نیرو و آموزش آن‌ها شبکه‌های جاسوسی خود را وسعت بخشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.578 seconds.